EN
לוגו עץ השקד

נוף השקד
יקנעם

נוף השקד יקנעם - האיזון המושלם בין הטבע לעיר

פרויקט המגורים נוף השקד, הממוקם בגבעת השיטה ביקנעם, כולל 3 בנייני מגורים עם 29 דירות בכל בנין. בפרויקט דירות 4 ו-5 חדרים, וגם דירות גן ודופלקסים. כל מרפסת זוכה לנוף ירוק ובלתי נגמר, לכרמל בצפון ועמק יזרעאל במזרח. תכנון הדירות נעשה בקפידה ובהתאמה לצרכי החיים של היום. 

מי שיגור בפרויקט יזכה ליהנות מסביבה ירוקה, הכוללת פארקים וגנים ציבוריים דוגמת פארק רבין, פארק נחל קרת, פארק גנדי וכמובן הטבע השופע הנשקף מכל פינה. למרגלות הפרויקט נבנים בתים בבנייה נמוכה, כך שהנוף הפתוח ישמר. 

נכון לדצמבר 2022, עבודות החפירה והדיפון הסתיימו ואנו בעיצומן של עבודות השלד.

הסתיים השיווק – כל הדירות נמכרו. ניפגש במסירה 🙂

חיים בהרמוניה ובנוחות

יקנעם מקדמת איכות חיים, מעבר להיותה עיר עם חברות היי-טק רבות לצידה. החינוך והמצוינות עומדים בראש סדר העדיפויות. בנסיעה של מספר דקות ניתן להגיע למרכזי התעסוקה של יקנעם, פארק תעשייה ומרכז היי-טק. באזור נמצא גם פארק התעשייה מבוא כרמל המשותף ליקנעם, מגידו, עוספיה ודלית אל כרמל. פיתוח הפארק הוא דוגמה להשקעה בדו קיום תוך שמירה על הטבע וגבולותיו.

הגישה ליקנעם קלה – מחלף תות מחבר את כביש 70 עם כביש 6 ומאפשר גישה מהירה וישירה למרכז הארץ ודרומה. תחנת הרכבת יקנעם – כפר יהושוע נמצאת במרחק של 3 ק"מ. 

אייקון של זכוכית מגדלת וחיפוש
דירת 5 חדרים
אייקון של זכוכית מגדלת וחיפוש
דירת 4 חדרים
אייקון של זכוכית מגדלת וחיפוש
דירת מרפסת 4 חדרים
אייקון של זכוכית מגדלת וחיפוש
דירת גן 5 חדרים

גורדון אדריכלים

עץ השקד עובדת עם משרד גורדון אדריכלים שנים רבות, בגלל המקצועיות ואווירת העבודה הנעימה. גורדון אדריכלים ומתכנני ערים נוסדה ע"י אדריכל עוזי גורדון בשנת 1970 ומונה כ- 60 עובדים: אדריכלים, מתכנני ערים, מעצבי פנים והנדסאים.
במשרד של גורדון ניסיון וידע רבים בריכוז פרויקטים עתירי מערכות ותשתיות, ותיאום עם יועצים ויישום שיטות בנייה מתקדמות. המשרד מתמחה בהכנת תכניות בניין עיר פרקטיות עם ניסיון מוכח בקיצור משך הטיפול בהן, וזוכה להערכה ואמון של כל גופי התכנון הציבוריים, ועדות התכנון, הרשויות ומשרדי הממשלה.
בפרויקט נוף השקד האדריכליות התאימו את הבנייה למרקם השכונתי, יחד עם המטרה לשמור על נוף מירבי לכל דירה ודירה. 

צוות האדריכלים ומעצבי הפנים של גורדון אדריכלים