EN
לוגו עץ השקד

Caesarea
Limited Edition

2023

צפי אכלוס

80

יחידות דיור

שורץ בסנוסוף

אדריכל

עץ השקד

ואמריקה ישראל

יזם

-כל הדירות נמכרו-

לראשונה בקיסריה, מהדורה מוגבלת של דירות יוקרה

Caesarea Limited Edition הינו מתחם מגורים מודרני המציע מגוון רחב של דירות בבנייני בוטיק המתאימות לסגנון החיים של היום. בפרויקט נבנה מתחם של 4 בנייני בוטיק בני 4 קומות שיכללו כ-80 דירות, על שטח של כ-14 דונם. בפרויקט לובי מפואר עם עמדת שומר וקבלה, שדרה ירוקה מעוצבת להנאת הדיירים למעבר בין הבניינים. הזדמנות ייחודית של פעם בחיים ליהנות ממגורים בלב קיסריה במבחר גדול של דירות. במתחם 80 דירות מגוונות ומיוחדות של 3-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים בהן כל אחד יוכל למצוא את הדירה שהכי מתאימה לסגנון החיים שלו. בכל אחת מהדירות הושקעה מחשבה, תכנון פרטני ומפרט עשיר השואף לסטנדרט הגבוה ביותר – וכל זאת בכדי להבטיח איכות ונוחות. לכל דירה מרפסת ו/או גינה ו-2 חניות מקורות בחניון תת קרקעי.

על הסביבה

שכונה 3 ממוקמת בלב הישוב, מוקפת בשמורות טבע עוצרות נשימה ובסמוך לאתרים ארכיאולוגים. מתחם CLE צמוד למרכז המסחרי והקהילתי, למועדון הכושר והקאנטרי קלאב, במרחק הליכה מחוף האקוודוקט, מבית הכנסת וממרכזי התרבות, בית הספר ומוזאון ראלי.

שורץ בסנוסוף

הפרויקט, שתוכנן על ידי האדריכל פרופסור גבי שוורץ ממשרד שוורץ בסנוסוף אדריכלים, כולל דירות בנות 3-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים בשטח של מ-82 מ"ר ועד 206 מ"ר בתוספת מרפסות וגינות, עם נוף ים במערב וירוק במזרח, מפרט טכני יוקרתי ומפואר תוך הקפדה על תכנון גמיש המאפשר גם לאחד חלק מדירות סמוכות לדירה אחת גדולה.

שורץ בסנוסוף פרופסור אדריכל